Kim Weiland
gedd een alles gewuer waat een wessen muss:)
Séier an ëmmer accessibel, och weekends an u Feierdeeg.
Schonn 18 Joer laang Service a vun iwwer 500 Leit mat 5 Stäre gewäert.
Mat Respekt a gedold gehollef. Ech erklären och relativ einfach.
All Hëllef déi ech Iech ubidden ass gratis. Keen Cent gëtt gefrot.
gedd een alles gewuer waat een wessen muss:)
Perfekt nemmen XD
Mega service an ganz sympathesch. sin wieklech zu 100% zefridden an frou dass ech Ihelef fonnt hun!! Merci
nemmen z empfehlen, et mierkt een gudd daat de patrick , mat haerz un der saach ass , ganz serieux mat vill feedback iwwer den opbbau ,an emmer transparent.main pc waar eng schweier gebuurt , dauernd haat ech een aaneren wonsch ,😅 och daat waar nie een problem…schlussendlech , hunn ech daat ,wei ech et wollt…

De Patrick ass fein a virun allem immens kompetent. Hun bei him ee Imac 27 5K kaaft. Alles top!!!

Super frendlech an do as en Expert um schaffen.Top Top Top 👍👍😂
Einfach genial. Merci villmols
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Super frendlech an ëmmer helefsbereed. Top service nemmen ze recommandeieren!
An schon ërem kann ech iHellef ëmpfeelen. Mein Laptop lung bei him doheem seit 1joer. An no engem Joer sinn ech ech en sichen komm. An krut alles drop waat ech gebraucht hunn. Ech kéint ërem eng 5 ginn.