Nikola Darrosa Jankovic
Schnell, gudd, kloer, an vill erfahrung!
Séier an ëmmer accessibel, och weekends an u Feierdeeg.
Schonn 15 Joer laang Service a vun iwwer 500 Leit mat 5 Stäre gewäert.
Mat Respekt a gedold gehollef. Ech erklären och relativ einfach.
All Hëllef déi ech Iech ubidden ass gratis. Keen Cent gëtt gefrot.
Schnell, gudd, kloer, an vill erfahrung!
Very easy to communicate with, responds fast and acts fast. The kind of person you can learn from and be inspired. Excellent work and attention to every detail, not to mention that the help provided is free of charge. Definitely a permanent customer and I would recommend it to every single one! Every time very…
Paid him a visit today as I had troubles with my laptop’s boot. Usually I am quite good at fixing issues but I could just not fix this one. He helped me very quickly and my laptop works absolutely fine again while also explaining to me what he is doing and saving my files as…
“Du huess mei Liewen gerett 😂 Villmols Merci! Endlech een den emmer eng Äntwert ob all Problem mam Computer hued vir Leit wei mech dei net emmer alles bekäppen 😃”
Unfassbar gute Hilfe, schnell, umkompliziert und einfach ein toller Typ! Jeder, der ein Problem mit PC, Mac oder Iphone etc hat, sollte sich an IHelef wenden. Mein MacMini macht jetzt endlich wieder, was er soll und ist auch noch wesentlich schneller als vorher! DANKE!
Seier rdv kritt. frendlech an kompetent frendlech an get vill infos weider. ass empfehlenswert
“Super service ! Emmer erreechbar an et kritt een direkt eng aentfert ! Hun mir en PC opbauen gelooss an muss soen dass ech super zefridden matt deem ! Super fain an daat aller wichtegst … Dei persoun mecht daat waat en gaer huet an daat gesait een um service ! Nemmen ze empfehlen”
Einfach genial. Merci villmols
Emmer do wann een en brauch, ass wieklech nemmen ze empfehlen:)
Super Service 👍 Schnell an kompetent Hëllef. Immens frëndlech an gedëlleg. Gett sech vill Méih an hëllt sech Zeit fir alles ze erklären. iHelef huet mer gudd gehollef, sin méi wéi zefridden 🙂